Marketing a PR komunikácia

Anotácia

Hlavnou témou bude objasniť základné princípy marketingovej a PR komunikácie s prihliadnutím k novým komunikačným trendom dnešnej doby. Cieľom modulu je vysvetliť fungovanie marketingových a PR postupov v praxi, kde v strede diania stojí zákazník a marketing sa ho snaží osloviť a vybudovať si s ním dlhodobý a lojálny vzťah.


Odporúčaná literatúra

  • P. Kotler, K. L. Keller : Marketing Management. Grada Publishing
  • Joeri Van der Bergh, Mattias Behrer: Jak cool značky zůstávají hot. Bizbooks
  • James L. Heskett, W. Earl Sasser, Leonard A. Schlesinger: The service profit chain. Simon and Schuster, 1997

Potrebujete radu?

+420 601 553 562 Po—Pá 9.00—17.00
info@cambschool.cz Odpovieme do 24 hodín
V Jámě 1, 110 00 Praha 1 Navigácia k cieľu