Marketing a PR v zdravotníctve

Anotácia

Hlavnou témou bude objasniť základné princípy marketingovej a PR komunikácie s prihliadnutím k novým komunikačným trendom dnešnej doby. Cieľom modulu je vysvetliť fungovanie marketingových a PR postupov v praxi, kde v strede diania stojí zákazník a marketing sa ho snaží osloviť a vybudovať si s ním dlhodobý a lojálny vzťah.


Odporúčaná literatúra

  • Foret, M.: Marketingová komunikace. Computer Press, 2003
  • Kotler, P.: Marketing podle Kotlera. Management Press, Praha, 2004
  • Kotler, P.: Marketing management. Grada, 2001
  • Janouch, V.: Internetový marketing. Computer Press, 2010
  • Tichá, I.: Učící se organizace. Alfa Publishing, 2005

Potrebujete radu?

+420 601 553 562 Po—Pá 9.00—17.00
info@cambschool.cz Odpovieme do 24 hodín
V Jámě 1, 110 00 Praha 1 Navigácia k cieľu