Riadenie vztahov so zákazníkmi, psychológia zákazníka

Anotácia

Cieľom modulu je oboznámiť študentov so základnými poznatkami jednotlivých psychologických disciplín s dôrazom na problematiku psychológie spotrebiteľa a spotrebného správania. Výučba je koncipovaná ako základ štúdia psychologie, optikou spotrebného správania sa, zreteľom k problematike premien spoločenského diania v čase rýchlych ekonomických zmien.Predmet súčasne tvoria prirodzené východiská pre rad ďalších disciplín vo výučbe, zameraných na problematiku spotrebného správania, ako sociológia, marketing, kultúrno antropologické koncepcie spotreby a podobne.

Predajné techniky a riadenie vzťahov so zákazníkmi sú pomerne mladou oblasťou obchodu. Cieľom modulu je pochopiť význam dlhodobých dobrých vzťahov so zákazníkmi pre úspech komerčných (výrobných, služby poskytujúcich, obchodných) ale aj neziskových organizácií.Utriediť si prostriedky, ktoré na vybudovanie týchto vzťahov máme, a objasniť si význam a náplň komunikačného vzorce, označovaného ako predajná technika.


Odporúčaná literatúra

  • BETTGER, F., Škola úspěchu, MBI Group International Bratislava 2000, ISBN 80- 968350-0-9
  • BURNETT, K., Klíčoví zákazníci a péče o ně, CP Books, a.s. 2005, ISBN 80-7226- 655-1
  • CARNEGIE, D., Jak získávat přátele a působit na lidi, Talpress Praha 1993, ISBN 80- 85609-12-6
  • CIALDINI, R.B., Zbraně vlivu, Jan Melvil Publishing s.r.o. 2007, ISBN 978-80-87270- 32-5
  • NAUMANN, F., Umění diplomatického jednání, Portál s.r.o. 2008, ISBN 978-80-7367- 400.7

Potrebujete radu?

+420 601 553 562 Po—Pá 9.00—17.00
info@cambschool.cz Odpovieme do 24 hodín
V Jámě 1, 110 00 Praha 1 Navigácia k cieľu