*Milan Postler (1960) absolvoval odbor ekonomika vnútorného obchodu na Obchodnej fakulte Vysokej školy ekonomickej v Prahe. Prednáškam sa venuje na pozícii odborného asistenta na Katedre obchodného podnikania a komerčných komunikácií Vysokej školy ekonomickej v Prahe. Okrem toho pôsobí na Fakulte sociálnych vied Univerzity Karlovej v Prahe, kde vyučuje predmet Výskum a meranie efektívnosti marketingu. Na Vysokej škole ekonomickej v Prahe je spoluzakladateľom a organizátorom výučby špecializácie Komerčné komunikácie, ktorá je orientovaná na úzku spoluprácu s praxou v kooperácii s profesijnými združeniami (AKA, APRA, ČMS, ČSZV, RPR a pod.). Je členom prezídia Českej marketingovej spoločnosti. Vykonáva konzultačnú a poradenskú činnosť pre rôzne vzdelávacie a podnikateľské subjekty (Business Institut, Cambridge Business School, Dorland, T.T.V., COOP, Amway a pod.). Má 12 rokov praxe vo výskumnej agentúre Psyma/Mareco. V rámci svojej odbornosti sa zameriava na problematiku marketingových a komerčných komunikácií, správania spotrebiteľa, výskumu trhu, marketingu a retail marketingu. Je autorom či spoluautorom niekoľkých odborných publikácií a článkov v odborných časopisoch, ktoré sa zaoberajú vyššie uvedenou problematikou.