Powered by Smartsupp

Študijné moduly

MODERNÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA

Cieľom modulu Moderná marketingová komunikácia je zoznámiť študentov s najnovšími prístupmi, stratégiami a nástrojmi v oblasti marketingovej komunikácie, ktoré sú nevyhnutné pre efektívne oslovovanie a zapojenie cieľových skupín. Modul kladie dôraz na digitálny marketing, obsahovú stratégiu a integrované komunikačné kampane, pričom prepája teoretické poznatky s praktickými schopnosťami. Študenti sa naučia vytvárať a implementovať moderné komunikačné stratégie, ktoré podporujú budovanie značky, zvyšujú povedomie o produktoch a službách a zaisťujú dlhodobú zákaznícku lojalitu.

Základné témy:

  1. Porozumenie základom modernej marketingovej komunikácie
  2. Integrovaná marketingová komunikácia (IMC)
  3. Digitálny marketing a online komunikácia
  4. Obsahová stratégia a storytelling
  5. Meranie a vyhodnotenie efektivity komunikácie

Anotácia modulu:

Modul Moderná marketingová komunikácia sa zameriava na aktuálne prístupy, nástroje a stratégie, ktoré umožňujú efektívne a inovatívne oslovenie cieľových skupín. Marketingová komunikácia dnes vyžaduje prepojenie tradičných metód s digitálnymi kanálmi a schopnosť rýchlo reagovať na meniace sa potreby zákazníkov aj technologické trendy.

V rámci modulu sa študenti zoznámia s konceptom integrovanej marketingovej komunikácie (IMC), ktorá prepája rôzne komunikačné kanály, ako sú online médiá, PR, priamy marketing, reklama a sociálne siete. Dôraz je kladený na tvorbu konzistentného a atraktívneho oznámenia, ktoré zodpovedá potrebám cieľovej skupiny a zaisťuje efektívne dosiahnutie marketingových cieľov.

Kľúčovou témou je obsahová stratégia a storytelling, ktoré umožňujú vytvárať relevantný a personalizovaný obsah pre rôzne fázy zákazníckej cesty. Študenti sa dozvedia, ako budovať pútavé príbehy a zapájať zákazníkov prostredníctvom sociálnych médií, blogov alebo video obsahu. Modul tiež zdôrazňuje význam analytických nástrojov na meranie efektivity kampaní, ako sú Google Analytics, sociálne platformy alebo CRM systémy.

Psychológia zákazníkov a personalizácia komunikácie tvorí ďalšiu dôležitú časť modulu. Študenti pochopia vplyv emócií, motivácií a hodnôt na zákaznícke správanie a naučia sa prispôsobiť oznámenie rôznym segmentom. Modul tiež predstaví aktuálne trendy v marketingovej komunikácii, ako je automatizácia marketingu, využitie umelej inteligencie, interaktívny obsah a technológie AR/VR.

Prínosy modulu:

Po absolvovaní modulu budú študenti schopní:

  • Reagovať na aktuálne trendy a inovácie v marketingovej komunikácii a aplikovať ich do praxe.
  • Vytvárať a implementovať moderné marketingové komunikačné stratégie.
  • Efektívne využívať digitálne nástroje a online platformy pre komunikáciu so zákazníkmi.
  • Vyhodnocovať úspešnosť kampaní na základe analytických dát a optimalizovať ich výkonnosť.
  • Personalizovať obsah a komunikáciu na základe segmentácie a psychologických aspektov cieľovej skupiny.

Späť na všetky moduly
Zaujal vás modul MODERNÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA?

Zaraďte si ho do svojho individuálneho študijného plánu.

Prihláška

Čo vás zaujíma?

Opýtajte sa.
Sme tu pre vás.

CBS referentka Hana Cermanova | MODERNÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA

Bc. Hana Cermanová, BBA

Študijná referentka