Študijné moduly

SOCIÁLNE SIETE

Cieľom modulu Sociálne siete je poskytnúť študentom komplexné znalosti a zručnosti pre efektívne využívanie sociálnych sietí ako kľúčového nástroja moderného marketingu a komunikácie. Modul sa zameriava na strategické plánovanie, tvorbu obsahu, zapojenie cieľových skupín a analytiku výkonu kampaní. Študenti sa dozvedia, ako vytvárať a realizovať efektívne stratégie na platformách, ako sú Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube alebo Twitter, s dôrazom na posilňovanie značky, zvyšovanie dosahu a budovanie komunity.

Základné témy:

  1. Porozumenie významu sociálnych sietí
  2. Tvorba efektívnej stratégie na sociálnych sieťach
  3. Tvorba atraktívneho a relevantného obsahu
  4. Správa sociálnych sietí a komunity
  5. Platené kampane na sociálnych sieťach

Anotácia modulu:

Modul Sociálne siete sa zameriava na efektívne využitie sociálnych platforiem ako kľúčového nástroja modernej marketingovej komunikácie a budovania značky. V prostredí, kde zohrávajú sociálne médiá stále dôležitejšiu úlohu v oslovovaní zákazníkov a budovaní komunít, je cieľom modulu poskytnúť študentom praktické zručnosti a strategické znalosti pre plánovanie, tvorbu a vyhodnocovanie kampaní na platformách, ako sú Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube či Twitter.

Úvod modulu predstavuje základné princípy marketingu na sociálnych sieťach, ich význam a špecifiká jednotlivých platforiem. Študenti sa dozvedia, ako určiť cieľové skupiny a pochopia, aký obsah a komunikačný prístup je najvhodnejší pre ich zapojenie. Dôraz je kladený na vytvorenie efektívnej stratégie, ktorá integruje sociálne siete do celkovej marketingovej komunikácie a podporuje obchodné ciele.

Dôležitou časťou modulu je tvorba atraktívneho obsahu. Študenti si osvoja princípy vizuálneho storytellingu, copywritingu a práce s multimediálnym obsahom. Dozvie sa, ako prispôsobovať obsah špecifickým požiadavkám jednotlivých sociálnych sietí a zvyšovať jeho dosah prostredníctvom vhodného použitia hashtagov, tagovania a ďalších nástrojov. Súčasťou je aj správa sociálnych sietí, budovanie komunity a riadenie interakcií so sledujúcimi s cieľom posilňovať zákaznícku lojalitu.

Modul sa zameriava aj na platené kampane na sociálnych sieťach. Študenti sa dozvedia, ako vytvárať a optimalizovať reklamné kampane, stanovovať rozpočty a zacieliť reklamu na konkrétne segmenty zákazníkov. Súčasťou je využitie analytických nástrojov na sledovanie výkonu kampaní, meranie návratnosti investícií (ROI) a identifikáciu príležitostí na vylepšenie.

Veľká pozornosť je venovaná analytike a meraniu úspešnosti kampaní. Študentom bude predstavené, ako pracovať s kľúčovými ukazovateľmi výkonnosti (KPI), ako sú dosah, miera zapojenia a konverzie. Modul zdôrazňuje význam kontinuálneho vyhodnocovania dát pre optimalizáciu stratégií a prispôsobenie dynamickému prostrediu sociálnych sietí.

Súčasťou modulu je aj zvládanie krízovej komunikácie na sociálnych sieťach. Študenti sa dozvedia, ako efektívne reagovať na negatívnu spätnú väzbu a minimalizovať dopad krízových situácií na reputáciu značky. Dôraz je kladený na využitie krízových situácií ako príležitosti na posilnenie vzťahov so zákazníkmi.

Prínosy modulu:

Po absolvovaní modulu budú študenti schopní:

• Navrhovať a implementovať efektívne stratégie pre sociálne siete.

• Tvoriť atraktívny obsah prispôsobený špecifikám jednotlivých platforiem.

• Merať výkon kampaní a optimalizovať ich na základe analytických dát.

• Budovať a spravovať komunitu na sociálnych sieťach a zvyšovať jej angažovanosť.

• Efektívne reagovať na trendy a prispôsobiť sa dynamickým zmenám na trhu.

Späť na všetky moduly
Zaujal vás modul SOCIÁLNE SIETE?

Zaraďte si ho do svojho individuálneho študijného plánu.

Prihláška

Čo vás zaujíma?

Opýtajte sa.
Sme tu pre vás.

profilove fotky | SOCIÁLNE SIETE

Mgr. Lukáš Říha

Študijný referent